Dieta na potencję

close-up-of-a-woman-sitting-away-from-a-man-on-a-bed-and-thinking-939932-1728x800_c

Istotnym elementem wpływającym na potencję jest prawidłowe jedzenie. Właściwa może łatwo wpłynąć na nie tylko jakość potencji, lecz też płodność. Zwróćmy najpierw uwagę na to, co się dzieje podczas wytrysku. Jak się okazuje, dochodzi wtedy do całkiem poważnych niedoborów selenu. Można go uzupełnić jedząc tuńczyka, wybrane orzechy, cebulę lub zarodki pszenicy. Inny bardzo istotny biopierwiastek w naszej diecie to cynk, który odpowiedzialny jest za przyswajanie testosteronu, ten natomiast pobudza popęd seksualny. W czasie picia alkoholu czy palenia tytoniu tracimy cynk, a łatwo go zwiększyć poprzez potrawy strączkowe, wybrane ryby, białe mięso, żółtka jaj lub ostrygi.
Niezwykle ważnym składnikiem jest również arginina, stanowiąca osiemdziesiąt procent ejakulatu. Arginina zwiększa wytwarzanie spermy oraz zwiększa żywotność plemników. Składnik levitra tanio ten uczestniczy również w procesie chemicznym zmiany w tlenek azotu, co sprawia, że naczynia krwionośne poddają się rozkurczeniu i ma miejsce lepsza erekcja. Argininę znajdziemy w takich produktach jak czekolada, wołowina, nerkowce, makrela, orzechy, słonecznik czy indyk.
Warto zwrócić także uwagę na witaminy, szczególnie na witaminę E, jaka jest określana witaminą płodności. Znajdziemy ją w warzywach liściastych, jajach, nasionach pszenicy a także ciemnym pieczywie. Inna witamina to beta-karoten, która ma wpływ na właściwe wytwarzanie hormonów. Jeśli pragniemy poprawić jego niedobory skorzystajmy z marchewki, szpinaku, dyni czy słodkich ziemniaków.
tekst dostepny na stronie tani cialis