5 wariantów ćwiczeń, żeby seks był lepszy

7351-410-ico-wu.jpg

Na pewno zdajesz sobie sprawę z tego, iż ćwiczenia działają zbawiennie na stan zdrowia. Ale czy wiesz, że zajęcia na siłowni pozwalają również czerpać więcej przyjemności z seksu? Jeżeli będziesz ćwiczył dwa-trzy razy w tygodniu, podniesiesz swój łóżkowy potencjał, sprawność oraz wytrzymałość. Zapoznaj się z 5 sposobami ćwiczeń, które najszybciej ulepszą twoje łóżkowe zdolności!
Podnoszenie ciężarów
Każdy lekarz powinien zalecać ćwiczenia siłowe pacjentom, którzy chcą udoskonalić jakość swojego pożycia intymnego. Ten typ treningów ożywia produkcję testosteronu, który jest kluczowym hormonem biorącym odpowiedzialność za męski popęd seksualny. Zdecyduj się na plan ćwiczeniowy z takim obciążeniem, które doprowadzi do tego, iż odczujesz zmęczenie przed dziesiątą serią. Poziom testosteronu wzrasta, gdy stosujesz krótkie, zintensyfikowanie ćwiczenia, takie właśnie jak trening na siłowni. kamagra tanio

Żeby poprawić jakość życia erotycznego, trenuj pompki, przysiady i brzuszki. Treningi budujące masę mięśniową wzmacniają ramiona, mięśnie klatki piersiowej i brzucha, pozwalając czerpać większą przyjemność z seksu. Wzmocnienie górnych partii ciała pozwoli Ci dłużej uprawiać seks – dużo z tych mięśni ciężko pracuje w trakcie stosunku.
Trening Kegla
Ćwiczenia Kegla są zalecane także dla mężczyzn – umożliwiają wydłużenie stosunku oraz ułatwiają kontrolę wytrysku, rozwijając mięsień łonowo-guziczny – ten, który umożliwia także zatrzymanie moczu. Nazwane nazwiskiem lekarza z Los Angeles ćwiczenia zwiększają wydolność mięśni dna miednicy, co pozytywnie wpływa na jakość zbliżeń. Mężczyźni powinni używać mięśni Kegla, żeby opóźnić wytrysk, napinając je zanim osiągną orgazm wiecej znajdziecie tutaj levitra tanio